Discussie / Overig

Auto gerelateerde linkpartners

by Martijn at 2013-11-14 14:46:00

Voor een ABC linkruil ben ik op zoek naar auto gerelateerde linkpartners. Dit kan in de breedste zin van het woord zijn. Denk bijvoorbeeld aan een autoclub, autobanden, tuning, garages, autoverkopers et cetera.

Als linkpartner plaatsen jullie een link naar een website over autoverzekeringen en ik plaats jullie site (in eerste instantie) op een verzekeringsblog. Echter heb ik bij veel interesse wel toestemming om een autoblog te maken.

Ik stel geen eisen aan PR en PA.

Laat mij dus maar weten of we tot een prettige samenwerking kunnen komen.

by Webber at 2013-11-20 15:20:00

Hoi Martijn,

Wij hebben een nieuwe advertentie portal voor aanhangwagenbedrijven gemaakt en we zouden graag een link met jou willen ruilen. Onze website heet: http://www.aanhangwagens.com en jouw link zouden we op onze link pagina kunnen plaatsen.

Laat het me even weten als je er interesse in zou hebben.

Met vriendelijke groet,

Marco

by Marcel at 2013-11-21 17:59:00

Hoi Martijn en Webber,

Ik heb ook nog auto gerelateerd websites en doe graag aan linkruils vanaf een linkpartner pagina.

Ik hoor graag via deze topic of PM of jullie interesse hebben.

Gr, Marcel

by Webber at 2013-11-21 18:53:00

Hoi Marcel,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zeker interesse, zie PM.

Met vriendelijke groet,

Marco

by Eddy at 2013-11-27 13:41:00

Goedemiddag,

Wij hebben zelf een aantal startpagina's waaronder over auto onderdelen. Graag hoor ik wie er een aantal links met mij zou willen ruilen.

Met vriendelijke groet,

by Linkenbay at 2014-01-13 19:35:00

Ik heb een bedrijvenpagina Linkenbay.nl daar kunt u een link ruilen of een bedrijfsvermelding plaatsen.

Gr. Dirk

by l.mvhmedia at 2014-02-12 11:13:00

Hallo,

Ik kan een link ruilen met de website http://tyres4cars.nl/velgen-verkoop/bmw-velgen (titel: BMW velgen) Laat maar weten of je hier interesse in hebt.

Met vriendelijke groet,

Laura

by Martijn at 2014-02-13 10:56:00

l.mvhmedia schreef:Hallo,

Ik kan een link ruilen met de website http://tyres4cars.nl/velgen-verkoop/bmw-velgen (titel: BMW velgen) Laat maar weten of je hier interesse in hebt.

Met vriendelijke groet,

Laura

Bedankt voor de prettige samenwerking!

by Martijn at 2014-03-03 09:17:00

Ik ben nog steeds op zoek naar auto gerelateerde link/blog partners. Interesse? Laat het me weten!

by Martijn at 2014-03-03 09:51:00

Martijn schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar auto gerelateerde link/blog partners. Interesse? Laat het me weten!

Aanvulling:

In de breedste zin van het woord ben ik op zoek naar links/blogs. Denk aan mogelijkheden in de volgende categorie├źn: - Alles omtrent autoverzekeringen (bijv: aanvullende verzekeringen, dekking, soorten verzekeringen) - Autoschade (bijv: diefstal/inbraak, joyriding, letselschade, ruitschade, letselschade, schadevergoeding, schuld) - Groene kaart/kenteken - APK - Vakantie - Autobanden - Automerken/Autoclubs - Eigen risico autoverzekering - Daarnaast ook vermeldingen op basis van woonplaats.