Discussie / Overig

Gratis artikel op PR5 site | geen backlink verplicht

by mo3rte at 2014-04-28 10:25:00

Plaats gratis een artikel op PR5 site Backlink is niet verplicht, maar wordt erg gewaardeerd! Wees snel, binnenkort is een backlink verplicht.

De betreffende site: awpresenter.com (Automatisch artikel toevoegen via wordpress)

Voorwaarden:

Geen 18+ Minimaal 300 woorden Maximaal 2 uitgaande links Artikel moet uniek zijn Maak gebruik van de SEO (metatekst,..)

Als er aan 1 van deze voorwaarden niet voldaan wordt, wordt je artikel automatisch verwijderd.

mvg,

Maarten

by Alter at 2014-11-07 12:56:00

Hoi Maarten,

Ik wil wel onderstaande tekst bij jou plaatsen over Alternatieve-Therapieen.nl

Alternatieve Geneeswijzen Alternatieve geneeswijzen of alternatieve therapieën worden ook vaak aangeduid als complementaire geneeswijzen . Op deze website wordt veelal gebruik gemaakt van de terminologie alternatieve therapieën of alternatieve geneeswijzen. Ben je op zoek naar een geschikte therapeut of therapie, dan tref je op deze website www.alternatieve-therapieen.nl een overzicht aan van verschillende vormen van alternatieve therapieën en geneeswijzen met daarbij een korte uitleg. Ben je op zoek naar de geschikte therapie, een alternatief genezer, therapeut, coach, opleiding of een workshop dan vind je dat allemaal op deze website. Zoek je een therapeut bij jou in de regio dan kun je deze vinden in het overzicht zorgverleners per regio .Ook vind je daar alle adressen van een therapeut bij jou in de buurt.

www.alternatieve-therapieen.nl

Als ik iets voor jou terug kan doen dan hoor ik dat graag. Hartelijke groeten, Anja